Tuesday, April 20, 2010

Fwd: Business Proposal



/ Martin

Vidarebefordrat brev:

Från: "MR PATRICK K.W CHAN" <mrptrkchn@yahoo.com.uk>
Datum: 19 april 2010 02.51.28 CEST
Till: <undisclosed-recipients:>
Ämne: Business Proposal
Svara till: <mrpatrickw.chan@yahoo.com.hk>

Business Proposal
Uppmärksamhet

Jag Patrick KW Chan verkställande direktör och Chief Financial Officer av Hang Seng Bank Ltd, Hong Kong.
Jag har en lukrativ affärsverksamhet förslag av ömsesidigt intresse att dela med dig;
det innebär överföring av en stor summa pengar.
Jag fick din referens i mitt sökande efter någon som passar min föreslagna affärsförbindelsen.
Om du är intresserad av att arbeta med mig kontakta mig genom min privata e-post (mrpatrickw.chan@yahoo.com.hk) för ytterligare information

Din tidigaste svar pГҐ detta brev kommer att uppskattas.


Patrick Chan
E-post: mrpatrickw.chan@yahoo.com.hk